شهر لوازم خانگی

ساخت وبلاگ

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ماشین لباسشویی اسنوا و قیمت لباسشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

به جرات می توان گفت یکی از برندهای بسیار با کیفیت در زمینه تولید انواع لوازم خانگی علی الخصوص برند اسنوا یک برند ایرانی در زمینه تولید و عرضه انواع لوازم خانگی پرکاربرد مانند: یخچال، تلویزیون ، ماشین لباسشویی و... است. به جرات می توان گفت یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اسنوا، ماشین لباسشویی اسنوا است.

در این مقاله ما قصد داریم به بررسی بهترین مدل‌های لباسشویی اسنوا بپردازیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین لباسشویی اسنوا را با توجه به نیازهای خود خریداری کنید.

  1. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-151W

به جرات می توان گفت یکی از با کیفیت ترین ماشین های لباسشویی، ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-151W می باشد. این ماشین لباسشویی دارای موتور بسیار قدرتمندی است که توانسته است ماشین لباسشویی را به دور خشک کن ۸۰۰ دور در دقیقه مجهز کند.

این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا دارای برنامه های شستشوی بسیار کاربردی و متنوعی است. همچنین این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا به قفل کودک درب مجهز شده است که موجب افزایش کارایی دستگاه می شود.

  1. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-843

یکی دیگر از محصولات قدرتمند و با کیفیت اسنوا، ماشین لباسشویی اسنوا SWM-843 می باشد. این مدل از ماشین لباسشویی با بهره‌ مندی از موتور قدرتمند با سرعت 1400 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ هشت کیلوگرم می‌تواند نیاز های یک خانواده را برطرف کند.

موتور این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا از نوع دایرکت درایو است که این نوع موتور لباسشویی، کمترین استهلاک را در بین انواع موتور لباسشویی داشته و طول عمر دستگاه را نیز افزایش می دهد. همچنین وجود این موتور باعث مصرف کمتر انرژی و عملکرد بهتر دستگاه می‌شود. این محصول به برنامه‌های متنوع شست‌وشو مجهز است که از طریق پنل تنظیم مخصوص در بالای دستگاه انتخاب می‌شوند.

  1. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-171N

یکی از پر امکانات ترین ماشین لباسشویی های اسنوا، ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی اسنوا مدل SWD-171N است. این ماشین لباسشویی دارای 9 برنامه شست‌ وشوی مختلف است که شما می توانید با توجه به نیازهای خود آن ها را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که صفحه‌ نمایش به نسبت بزرگ روی بدنه این ماشین لباسشویی، امکان اعمال و مشاهده تنظیمات دستگاه را آسان‌ تر کرده است.

  1. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-571

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-571 یکی دیگر از گزینه های پرقدرت است که دارای دور خشک کن ۱۰۰۰ دور در دقیقه می باشد. این مدل از لباسشویی اسنوا دارای گنجایش هفت کیلوگرم می باشد و مجهز به متنوع ترین برنامه‌های شستشو می باشد. سیستم این ماشین لباسشویی به قفل کودک درب مجهز شده است و شما دیگر نگرانی از این جهت نخواهید داشت.

این محصول از سری هارمونی می‌باشد که قابلیت شست‌وشوی با تاخیر را نیز در خود جای داده است؛ این ویژگی می‌تواند در مواقعی مانند زمان اوج مصرف برق که بهتر است از وسایل پرمصرف استفاده نشود، به کار بیاید. کافی است زمان آغاز شست‌ وشو را تعیین کنید و با خیال راحت به سایر کارهای خود برسید .

  1. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-174F

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-174F یکی از گزینه های فوق العادع برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط به حساب می آید. این لباسشویی با هفت برنامه شست ‌وشوی مختلف می تواند نیاز های شما را برطرف کند.

موتور این مدل از لباسشویی SWD-174F با سرعت 1400 دور در دقیقه کار می‌کند و از طریق صفحه‌ نمایش نسبتا بزرگی که بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده امکان مشاهده و اعمال تنظیمات دستگاه را آسان ‌تر کرده است. محل افزودن پودر و مواد شوینده نیز در کشوی مربوطه در کنار پیچ تنظیم برنامه شست‌وشو قرار گرفته است.

موتور دایرکت درایو این محصول عمر دستگاه را افزایش و استهلاک آن را به حداقل می‌رساند. همچنین وجود این موتور باعث مصرف کمتر انرژی و عملکرد بهتر دستگاه می‌شود. امکان شست‌وشوی سریع 30 دقیقه‌ای برای مواقعی که نیاز به یک شست‌وشوی سریع دارید بسیار کاربردی است.

  1. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-151S

لباسشویی اسنوا مدل SWD-151S از دیگر محصولات پرفروش این شرکت است که مجهز شده است به موتوری با توان قدرت بالا که توانسته است دور خشک کن ۸۰۰ دور در دقیقه را مهیا سازد.

این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا دارای برنامه های شستشوی متفاوتی است ، که در حین اجرا هر یک از این برنامه‌ها می‌توانید آسوده خاطر باشید و به دیگر امور منزل رسیدگی نمایید، چرا که سیستم این ماشین لباسشویی به قفل کودک درب مجهز شده است و شما دیگر نگرانی از این جهت نخواهید داشت.

  1. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-Octa C

ماشین لباسشویی SWD-Octa C اسنوا با سرعت 1400 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ هشت کیلوگرمی می‌تواند به راحتی نیازهای شست‌وشوی لباس یک خانواده با جمعیت متوسط را برطرف کند. موتور ماشین لباسشویی SWD-Octa C از نوع دایرکت درایو بوده و استهلاک آن را به حداقل می‌رساند که در نتیجه باعث افزایش هرچه بیشتر طول آن می‌گردد.

تعداد 14 برنامه پیش‌فرض برای این مدل در نظر گرفته شده است که شامل برنامه شست‌وشوی اقتصادی برای مصرف آب کمتر، شبیه‌ساز شست‌وشوی دستی، شست‌وشوی سریع برای مواقعی که عجله دارید و… می‌شود؛ که از طریق پیچ چرخشی بالای آن قابل تنظیم است.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : ماشین لباسشویی, ماشین لباسشویی اسنوا, لباسشویی اسنوا, لوازم خانگی, انتخاب سنتر, نویسنده : سارا.ش بازدید : 204 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 16:04

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آسیاب برقی و قیمت آسیاب به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

یکی از لوازم کاربردی ترین لوازم آشپزخانه که به کمک تمامی خانم های ایرانی می آید، آسیاب ها می باشد. به کمک آسیاب می توان سخت ترین مواد غذایی را ریز کرد. در زمان های قدیم مردم برای خرد کردن مواد غذایی از آسیاب های دستی استفاده می کردند که کار با این آسیاب ها بسیار سخت و طاقت فرسا بود اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، آسیاب های برقی جایگزین آسیاب های دستی  شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی تفاوت های میان آسیاب های دستی و آسیاب های برقی بپردازیم.

بررسی کارکرد آسیاب های دستی:

همانطور که از نام این مدل از آسیاب مشخص است ، برای پودر کردن مواد غذایی در این دستگاه باید به کمک چرخش اهرم روی آسیاب، تیغه‌های آسیاب را به چرخش درآورد و مواد غذایی را و قهوه و سایر مواد غذایی آسیاب شوند. با توجه به درجه‌ ی سختی مواد باید نیروی بیشتری برای پودر کردن مواد غذایی صرف کرد.

همچنین آسیاب‌های دستی بسیار کوچکتر از آسیاب های برقی هستند و بسیاری از آنها به گونه ای ساخته ‌شده اند که کمترین آسیب را به بدن انسان وارد کنند و کنترل آن به راحتی انجام پذیرد . به دلیل عدم وجود تکنولوژی خاصی در ساخت این نوع آسیاب‌ها ، قیمت کمی دارند و می‌توان بهترین آنها را با کمتری قیمت نسبت به نمونه‌های برقی تهیه نمود .

بررسی کارکرد آسیاب های برقی:

یکی از علت های اصلی محبوبیت آسیاب برقی، سرعت و سهولت کار با این دستگاه است. برای کار با آسیاب های برقی تنها شما باید مخزن آسیاب برقی را پر کرده و دکمه ی آسیاب را فشار دهید. یکی از معایب آسیاب های برقی، قیمت بالای آنهاست . یکی از عواملی که مردم آسیاب برقی مناسبی خریداری نمی‌کنند قیمت آن است اما قبل از اینکه به سراغ یک آسیاب برقی ارزان قیمت بروید این نکته را در نظر داشته باشید که آسیاب‌های ارزان قیمت نمی‌توانند قهوه را به دقیقی و یک دستی نمونه‌های گرانقیمت تحویل دهند .

چرا باید آسیاب برقی بخریم؟

  1. اگر به دنبال سرعت و راحتی در تهیه ی قهوه هستید .
  2. اگر قیمت دستگاه برای شما اهمیت دارد.
  3. به کمک آسیاب برقی می توانید قهوه ی مناسب برای اسپرسو را تهیه کنید.
  4. فضای مناسب برای جای دادن یک آسیاب برقی به اندازه‌ی یک مخلوط کن دارید.

چرا باید آسیاب دستی بخریم؟

  1. توان یا علاقه به پرداخت هزینه بیش از حدود 100 هزار تومان ندارید .
  2. زمان و راحتی تهیه قهوه برای شما اهمیت چندانی ندارد.
  3. بیشتر از قهوه دمی و نوشیدنی‌هایی که با درجه آسیاب درشت‌تر تهیه می‌شوند استفاده می‌کنید.
  4. به آسیابی کوچک نیازمند هستید.

 

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : آسیاب برقی,قیمت آسیاب برقی, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 163 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 16:03

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آسیاب و قیمت آسیاب به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

یکی از وسایل بسیار کاربردی برای خردکردن مواد خشک در آشپزخانه، آسیاب های برقی می باشند. به کمک آسیاب های برقی شما می توانید هر زمان که می‌‌خواهید ادویه مورد نیاز خود را آماده کرده و قبل از اینکه طعم و بوی آن از بین برود، استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی انواع آسیاب برقی بپردازیم و آن را بررسی کنیم.

نحوه ی کار با آسیاب برقی به چه صورت است؟

معمولا آسیاب های برقی دارای مخزنی می باشند که شما باید مواد خشک را درون آن بریزید. در انتهای مخزن آسیاب برقی، تیغه‌های دستگاه قرار دارند که معمولا این تیغه‌ها از جنس استیل ضد زنگ می باشند و بسیار تیز هستند به طوری که سخت ترین مواد غذایی را به راحتی خرد می‌کنند. معمولا در اکثر آسیاب های برقی مخزن دستگاه بر روی یک موتور قرار می‌‌گیرد و به محض اینکه موتور را روشن کنید، تیغه‌ها به حرکت درآمده و هر آنچه که داخل مخزن وجود دارد را خرد یا آرد می‌‌کنند.

در آسیاب های دستی نیز معمولا دستگیره ‌ای در بالای مخزن قرار دارد که برای خرد کردن مواد باید با دست این دستگیره را بچرخانید تا تیغه‌ها حرکت کرده و مواد را خرد کنند.

آسیاب برقی از چه اجزایی تشکیل شده است؟

  • مخزن
  • تیغه‌های خردکن
  • درپوش آسیاب
  • موتور الکتریکی

اگر تا به حال تصمیم به خرید آسیاب برقی گرفته باشید، اولین سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که آسیاب برقی چی بخرم. برای اینکه بتوانید به این سوال پاسخ داده و یک دستگاه که پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد خریداری کنید، ابتدا باید بدانید که می‌‌خواهید با آسیاب برقی چه چیزی را خرد کنید. پس از مشخص کردن این موضوع می‌‌توانید در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاه مانند قدرت دستگاه، سرعت خرد کردن، ظرفیت، قابلیت جدا شدن ظروف و غیره تصمیم‌گیری کنید.

توجه داشته باشید که چیزی به نام انواع آسیاب برقی وجود ندارد. به این معنی که این دستگاه انواع مختلفی نداشته و نمونه‌های موجود در بازار تنها در شکل ظاهری، امکاناتی که ارائه می‌‌دهند و نوع کارکرد متفاوت هستند.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : آسیاب برقی , خرید آسیاب برقی , قیمت آسیاب برقی , انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 251 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 16:25

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت تلویزیون اسنوا و انواع تلویزیون اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

تلویزیون ها یکی از لوازمی هستند که با گذشت زمان دچار تحولات و تغییرات زیادی شدند. در گذشته افراد از تلویزیون ها برای تماشای فیلم و سریال استفاده می کردند اما در حال حاضر با پیشرفته تر شدن تکنولوژی تلویزیون ها، می توان از تلویزیون هوشمند اسنوا به عنوان یک کامپیوتر استفاده نمود. تلویزیون‌های هوشمند اسنوا صرفا وسیله ای برای مشاهده فیلم و سریال نمی باشد و از آن می‌توان برای اتصال به اینترنت، وبگردی، اجرای اپ‌ها و بازی‌های مختلف و ... استفاده کرد.

بررسی تفاوت ال ای دی اسنوا و تلویزیون هوشمند اسنوا:

  1. بررسی تفاوت‌های سخت‌افزاری:

مدل‌های هوشمند برخلاف تلویزیون‌های عادی از نظر سخت‌افزاری به پردازنده‌‌های چهار هسته‌ای قدرتمند، حافظه رم و فضایی برای ذخیره‌سازی ویدیو‌ها مجهز شده‌اند. این دستگاه‌ها همچنین شامل مودم‌ و درگاه LAN برای اتصال به شبکه وای‌فای و اینترنت هستند که در مدل‌های عادی خبری از آنها نیست. دیگر ویژگی آنها وجود دانگلی برای استریم محتوای موبایل به صورت بی‌سیم است.

  1. بررسی تفاوت‌های نرم‌افزاری:

هدف از بکارگیری این سخت‌افزارها فراهم کردن بستر لازم برای اجرای سیستم عامل اندروید است که انبوهی از قابلیت‌ها از جمله نصب هزاران برنامه‌ها و اپلیکیشن و اجرای فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری را به ارمغان می‌آورد

به عبارت دیگر تفاوتی ندارد تلویزیون غیر هوشمند شما ۸۰ اینچ است یا ۹۰ اینچ؛ حتی اگر ده‌ها میلیون هم برای آن پرداخت کرده باشید امکان وبگردی سریع در اینترنت یا نصب اپ‌های سرگرم کننده را به شما نخواهد داد. در سمت مقابل تلویزیون هوشمندی مثل اسنوا SA560 تنها با قیمتی در حدود ۶ میلیون تومان تجربه‌ای دلپذیر از این امکانات را در کنار قابلیت‌های هوشمند دیگر برایتان فراهم می‌کند که در ادامه به شکل کاملتر آنها را توضیح خواهیم داد.

بخش عمده‌ای از قابلیت‌های تلویزیون‌های هوشمند به اینترنت متکی است اما چطور با تلویزیون به اینترنت وصل شویم؟ در محصولات اسنوا برای این کار دو راه در نظر گرفته شده است:

اتصال بی‌سیم: تلویزیو‌ن‌های اسنوا به مودمی مجهز شده‌‌اند که دقیقا مثل موبایل به شما اجازه می‌دهد در منوی تنظیمات شبکه‌های در دسترس را شناسایی کرده و با وارد کردن رمز عبور به آنها متصل شوید.

اتصال از طریق کابل: در صورتی که مودم شما از اتصال بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید کابل LAN را به پورت شبکه تعبیه شده در پنل پشت تلویزیون اسنوا متصل کرده و از این طریق به اینترنت متصل شوید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون , تلویزیون اسنوا , قیمت تلویزیون اسنوا , انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 226 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 16:25

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت تلویزیون اسنوا و انواع تلویزیون اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

تلویزیون ها یکی از لوازمی هستند که با گذشت زمان دچار تحولات و تغییرات زیادی شدند. در گذشته افراد از تلویزیون ها برای تماشای فیلم و سریال استفاده می کردند اما در حال حاضر با پیشرفته تر شدن تکنولوژی تلویزیون ها، می توان از تلویزیون هوشمند اسنوا به عنوان یک کامپیوتر استفاده نمود. تلویزیون‌های هوشمند اسنوا صرفا وسیله ای برای مشاهده فیلم و سریال نمی باشد و از آن می‌توان برای اتصال به اینترنت، وبگردی، اجرای اپ‌ها و بازی‌های مختلف و ... استفاده کرد.

بررسی تفاوت ال ای دی اسنوا و تلویزیون هوشمند اسنوا:

  1. بررسی تفاوت‌های سخت‌افزاری:

مدل‌های هوشمند برخلاف تلویزیون‌های عادی از نظر سخت‌افزاری به پردازنده‌‌های چهار هسته‌ای قدرتمند، حافظه رم و فضایی برای ذخیره‌سازی ویدیو‌ها مجهز شده‌اند. این دستگاه‌ها همچنین شامل مودم‌ و درگاه LAN برای اتصال به شبکه وای‌فای و اینترنت هستند که در مدل‌های عادی خبری از آنها نیست. دیگر ویژگی آنها وجود دانگلی برای استریم محتوای موبایل به صورت بی‌سیم است.

  1. بررسی تفاوت‌های نرم‌افزاری:

هدف از بکارگیری این سخت‌افزارها فراهم کردن بستر لازم برای اجرای سیستم عامل اندروید است که انبوهی از قابلیت‌ها از جمله نصب هزاران برنامه‌ها و اپلیکیشن و اجرای فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری را به ارمغان می‌آورد

به عبارت دیگر تفاوتی ندارد تلویزیون غیر هوشمند شما ۸۰ اینچ است یا ۹۰ اینچ؛ حتی اگر ده‌ها میلیون هم برای آن پرداخت کرده باشید امکان وبگردی سریع در اینترنت یا نصب اپ‌های سرگرم کننده را به شما نخواهد داد. در سمت مقابل تلویزیون هوشمندی مثل اسنوا SA560 تنها با قیمتی در حدود ۶ میلیون تومان تجربه‌ای دلپذیر از این امکانات را در کنار قابلیت‌های هوشمند دیگر برایتان فراهم می‌کند که در ادامه به شکل کاملتر آنها را توضیح خواهیم داد.

بخش عمده‌ای از قابلیت‌های تلویزیون‌های هوشمند به اینترنت متکی است اما چطور با تلویزیون به اینترنت وصل شویم؟ در محصولات اسنوا برای این کار دو راه در نظر گرفته شده است:

اتصال بی‌سیم: تلویزیو‌ن‌های اسنوا به مودمی مجهز شده‌‌اند که دقیقا مثل موبایل به شما اجازه می‌دهد در منوی تنظیمات شبکه‌های در دسترس را شناسایی کرده و با وارد کردن رمز عبور به آنها متصل شوید.

اتصال از طریق کابل: در صورتی که مودم شما از اتصال بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید کابل LAN را به پورت شبکه تعبیه شده در پنل پشت تلویزیون اسنوا متصل کرده و از این طریق به اینترنت متصل شوید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون , تلویزیون اسنوا , قیمت تلویزیون اسنوا , انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 149 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 16:25

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت تلویزیون اسنوا و انواع تلویزیون اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

تلویزیون ها یکی از لوازمی هستند که با گذشت زمان دچار تحولات و تغییرات زیادی شدند. در گذشته افراد از تلویزیون ها برای تماشای فیلم و سریال استفاده می کردند اما در حال حاضر با پیشرفته تر شدن تکنولوژی تلویزیون ها، می توان از تلویزیون هوشمند اسنوا به عنوان یک کامپیوتر استفاده نمود. تلویزیون‌های هوشمند اسنوا صرفا وسیله ای برای مشاهده فیلم و سریال نمی باشد و از آن می‌توان برای اتصال به اینترنت، وبگردی، اجرای اپ‌ها و بازی‌های مختلف و ... استفاده کرد.

بررسی تفاوت ال ای دی اسنوا و تلویزیون هوشمند اسنوا:

  1. بررسی تفاوت‌های سخت‌افزاری:

مدل‌های هوشمند برخلاف تلویزیون‌های عادی از نظر سخت‌افزاری به پردازنده‌‌های چهار هسته‌ای قدرتمند، حافظه رم و فضایی برای ذخیره‌سازی ویدیو‌ها مجهز شده‌اند. این دستگاه‌ها همچنین شامل مودم‌ و درگاه LAN برای اتصال به شبکه وای‌فای و اینترنت هستند که در مدل‌های عادی خبری از آنها نیست. دیگر ویژگی آنها وجود دانگلی برای استریم محتوای موبایل به صورت بی‌سیم است.

  1. بررسی تفاوت‌های نرم‌افزاری:

هدف از بکارگیری این سخت‌افزارها فراهم کردن بستر لازم برای اجرای سیستم عامل اندروید است که انبوهی از قابلیت‌ها از جمله نصب هزاران برنامه‌ها و اپلیکیشن و اجرای فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری را به ارمغان می‌آورد

به عبارت دیگر تفاوتی ندارد تلویزیون غیر هوشمند شما ۸۰ اینچ است یا ۹۰ اینچ؛ حتی اگر ده‌ها میلیون هم برای آن پرداخت کرده باشید امکان وبگردی سریع در اینترنت یا نصب اپ‌های سرگرم کننده را به شما نخواهد داد. در سمت مقابل تلویزیون هوشمندی مثل اسنوا SA560 تنها با قیمتی در حدود ۶ میلیون تومان تجربه‌ای دلپذیر از این امکانات را در کنار قابلیت‌های هوشمند دیگر برایتان فراهم می‌کند که در ادامه به شکل کاملتر آنها را توضیح خواهیم داد.

بخش عمده‌ای از قابلیت‌های تلویزیون‌های هوشمند به اینترنت متکی است اما چطور با تلویزیون به اینترنت وصل شویم؟ در محصولات اسنوا برای این کار دو راه در نظر گرفته شده است:

اتصال بی‌سیم: تلویزیو‌ن‌های اسنوا به مودمی مجهز شده‌‌اند که دقیقا مثل موبایل به شما اجازه می‌دهد در منوی تنظیمات شبکه‌های در دسترس را شناسایی کرده و با وارد کردن رمز عبور به آنها متصل شوید.

اتصال از طریق کابل: در صورتی که مودم شما از اتصال بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید کابل LAN را به پورت شبکه تعبیه شده در پنل پشت تلویزیون اسنوا متصل کرده و از این طریق به اینترنت متصل شوید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون , تلویزیون اسنوا , قیمت تلویزیون اسنوا , انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 259 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 16:25

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با همزن و قیمت همزن به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

اگر عاشق درست کردن دسر و کیک هستید، خرید همزن برقی یکی از واجب ترین کارها است. تفاوتی ندارد که مبتدی هستید یا حرفه ای، به هرحال همزن برقی به شما کمک می کند خوشمزه ترین کیک ها را در کمترین زمان ممکن درست کنید.

به طور کلی همزن های برقی در دو نوع دستی و کاسه دار در بازار موجود می باشند که شما می توانید با توجه به نیازتان یکی از این دو نوع را خریداری کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی مهم ترین نکات برای خرید همزن برقی بپردازیم.

همزن دستی چه کاربردهایی دارد؟

از همزن برقی های دستی می توان برای کارهای عادی روزمره مانند: هم‌ زدن تخم ‌مرغ، درست ‌کردن کیک‌های خانگی و… استفاده کرد. از مزایای این مدل از همزن ها می توان به قابلیت قرارگیری در فضای کم، جداسازی و شستشوی تیغه ها و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

همزن کاسه دار چه کاربردهایی دارد؟

همزن های کاسه دار نوعی دیگر از همزن برقی است که برای کارهای حرفه ای تر کاربرد دارد و از آن می توان برای کارهایی با حجم بالا بهره برد. این نوع همزن های برقی قیمت بالاتری نسبت به همزن های دستی دارند.

نکات مهم برای خرید همزن برقی:

  • سهولت کار با همزن برقی

یکی از موارد مهمی که باید در خرید همزن های دستی به آن توجه کنید، طراحی مناسب دسته های همزن است. زیرا اگر همزن برقی دارای طراحی ارگونومیک نباشد، پس از مدتی کار با همزن دست‌ تان خسته می ‌شود .

در همزن‌های کاسه دار نیز باید به این موضوع توجه کنید که همزن برقی نباید بیش از حد سنگین و بزرگ باشند. توجه داشته باشید که اگر همزن سنگین باشد، هر بار، خارج ‌کردن همزن از کابینت و جابجایی آن به شدت سخت خواهد بود.

  • توجه به میزان سرعت دستگاه

همانطور که می دانید همزن‌های برقی دارای تنظیمات سرعت مختلفی می باشند. در خرید همزن برقی توجه کنید همزنی را انتخاب کنید که سرعت بسیار پایین، متوسط و تند را داشته باشد. در زمان بررسی سرعت‌های مختلف همزن برقی به سرو صدای دستگاه نیز توجه کنید و از فروشنده در این باره سوال بپرسید.

  • مصرف برق همزن برقی

همانطور که می دانید توان وسایل برقی نشان دهنده ی میزان قدرت این لوازم است. به طور کلی هرچقدر توان دستگاه بالا تر باشد، مصرف انرژی هم بالاتر می‌رود. همزن برقی که توان بالاتری دارد، عمل مخلوط مواد غذایی را در مدت زمان کمتری انجام می دهد و البته مصرف برق بیشتری هم دارد. توان همزن‌های برقی معمولا در حدود ۳۰۰ وات برای موارد ساده و ۶۰۰ وات برای همزن‌های ایستاده است.

  • طراحی همزن برقی

طراحی همزن برقی باید به گونه ای باشد که موجب سهولت کار با همزن شود. یکی از بهترین راه ها برای خرید بهترین همزن برقی از لحاظ طراحی این است که در هنگام خرید، همزن را به دست بگیرید و با آن کار کنید یا اگر همزن ایستاده است، کارکردن با آن را امتحان کنید.

  • جنس تیغه های همزن برقی

به طور کلی بهتر است تیغه های همزن برقی از جنس استیل ضدزنگ باشد. این جنس ماندگاری و دوام بیشتری دارد.اما اگر حساس هستید و نمی‌خواهید که ظرفی که در آن مواد را هم می‌زنید، خط بیفتد، انتخاب‌های دیگری مانند پایه‌هایی با روکش سیلیکونی هم وجود دارد. به نظر می‌آید، تصمیم منطقی، همان انتخاب همزنی با پایه‌هایی از استیل ضدزنگ باشد؛ چون شما می‌توانید هم‌زدن را در ظرفی انجام بدهید که ارزش زیادی ندارد و اگر خط بیفتد مشکلی پیش نخواهد آمد. یا اصلا این کار را در ظرفی پلاستیکی انجام بدهید.

معروف ترین برندهای همزن برقی در بازار کدام است؟

  • برند بوش
  • کِنوود
  • آ.اِ.گِ(AEG)
  • اِسمِگ
  • راسل هابز
  • بلک‌ اند دِکِر
  • براون
  • و...
شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : همزن, خرید همزن, قیمت همزن, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 207 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 18:27

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تلویزیون اسنوا و قیمت تلویزیون اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

یکی از تلویزیون های بسیار با کیفیت اسنوا، تلویزیون مدل SSD-50SA630Uاست که با سایز 50 اینچ به بازار عرضه شده است. این تلویزیون از تکنولوژی LED بهره می‌برد. کیفیت تصویر در این مدل از تلویزیون اسنوا Full HD است که به کمک آن می توان تصاویر را با شفافیت و وضوح بالایی دید. این مدل از تلویزیون اسنوا دارای دو درگاه USB است که می‎توان از طریق آن فایل‎های صوتی و تصویری را از طریق فلش و هارد اکسترنال بر روی تلویزیون اجرا کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این تلویزیون بپردازیم.

تکنولوژی LEDتلویزیون اسنوا چه مزایایی دارد؟

۱-کنتراست بالا و وضوح رنگی بیشتر

در تکنولوژی LED، به دلیل جایگزینی دیودهای LED به جای لامپ های فلورسنت قدیمی، بازتاب نور پس زمینه روی پیکسل ها بسیار دقیق تر و هدفمندتر انجام می گیرد و به علت بازتاب متمرکزتر، شاهد تضاد رنگی دل پذیرتری خواهید بود.

۲-نمایش رنگ سیاه عمیق تر و طبیعی تر

در تکنولوژی ال ای دی، بر عکس تکنولوژی LCD که برای نمایش رنگ سیاه، لامپ های فلورسنت نور سیاه را روی پنل می تاباندند، برای نمایش رنگ سیاه خالص، دیودهای LED به صورت کامل خاموش می شوند. به همین علت با وجود این تکنولوژی شما به یک رنگ سیاه خالص دست پیدا خواهید کرد.

۳- زاویه دید بیشتر

به علت متمرکز بودن نور ارسالی از لامپ های LED، زاویه دید این نمایشگرها، تا ۱۷۸ درجه افزایش داشته است.

۴-مصرف برق بسیار پایین

به دلیل کم مصرف بودن لامپ های LED، مصرف برق نمایشگرهای LED، تا ۴۰% نسبت به سایر مدل ها کاهش یافته است.

تکنولوژی IPSتلویزیون اسنوا چه مزایایی دارد؟

در این تلویزیون برای تماشای فیلم دیگر لازم نیست دقیقا روبه‌ روی تلویزیون بنشینید! به کمک زاویه دید گسترده این تلویزیون می‌توانید تصاویر رویIPS پنل صفحه نمایش رو با کیفیت بالا ببینید!

هیجان شنیدن نادیده ها

به کمک سیستم صوتی دالبی دیجیتال شما می توانید صداها را با کیفیت فوق العاده ای بشنوید و از دیدن یک فیلم اکشن و هیجان انگیز لذت ببرید.

سایر امکانات تلویزیون ال ای دی هوشمند 50 اینچ اسنوا مدل SSD-50SA630U :

  • سایز صفحه : ۵۰ اینچ
  • صفحهFLAT
  • رزولوشن : ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل
  • کیفیت تصویر ULTRA HD 4K
  • نسبت تصویر : ۱۶:۰۹
  • نوع تلویزیون : هوشمند
  • قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر : ندارد
  • تعداد بلندگوها : دو عدد
  • توان هر بلندگو : ۱۰ وات
  • سیستم‌های صوتی Dolby Digital , SRS
  • رابط هوشمند : دارد
  • مرورگر اینترنت : دارد
  • بازی : قابل نصب
  • قفل والدین : دارد
  • گیرنده دیجیتال : دارد
  • فرمت‌های تصویری قابل پشتیبانی MPEG – MP4 – MKV – AVI – FLV – TS – DAT – VOB – RM – H. 264
  • فرمت‌های صوتی قابل پشتیبانی MP3 – AC3 – AAC – WMA
  • درگاه HDMI : دارد
  • سیستم‌های صوتی : دارد
  • اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) : دارد
  • ورودی آنتن : دارد
  • خروجی صدای دیجیتال : دارد
  • نوع خروجی صدای دیجیتال : کواکسیال
  • خروجی هدفون : دارد
شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون,تلویزیون اسنوا,انتخاب سنتر,لوازم خانگی,اسنوا, نویسنده : سارا.ش بازدید : 145 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 18:26

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع آسیاب و قیمت آسیاب به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

آسیاب ها یکی از لوازم کاربردی در آشپزخانه است که به کمک آن می توان سخت ترین مواد خشک را به پودر تبدیل کرد.در گذشته برای آسیاب مواد غذایی از آسیاب های دستی استفاده می شد اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، آسیاب های برقی جایگزین آن ها شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی تفاوت های میان آسیاب های دستی و آسیاب های برقی بپردازیم.

آسیاب دستی چیست؟

همانطور که از نام این مدل از آسیاب مشخص است ، برای پودر کردن مواد غذایی باید با دست مقداری نیرو به دسته‌ی آسیاب وارد کرد تا تیغه‌های آن به چرخش درآیند و قهوه و سایر مواد غذایی آسیاب شوند. با توجه به درجه‌ ی سختی مواد باید نیروی بیشتری برای پودر کردن مواد غذایی صرف کرد.

آسیاب‌های دستی بسیار کوچکتر از آسیاب های برقی هستند و بسیاری از آنها به گونه ای ساخته ‌شده اند که کمترین آسیب را به بدن انسان وارد کنند و کنترل آن به راحتی انجام پذیرد . به دلیل عدم وجود تکنولوژی خاصی در ساخت این نوع آسیاب‌ها ، قیمت کمی دارند و می‌توان بهترین آنها را با کمتری قیمت نسبت به نمونه‌های برقی تهیه نمود .

آسیاب برقی چیست؟

یکی از دلایل محبوبیت آسیاب های برقی، سرعت و سهولت کار با آن ها است. برای کار با این آسیاب ها تنها باید مخزن آسیاب را پر کرده و دکمه ی آسیاب را بفشارید. یکی از معایب آسیاب های برقی، قیمت بالای آنهاست . یکی از عواملی که مردم آسیاب برقی مناسبی خریداری نمی‌کنند قیمت آن است اما قبل از اینکه به سراغ یک آسیاب برقی ارزان قیمت بروید این نکته را در نظر داشته باشید که آسیاب‌های ارزان قیمت نمی‌توانند قهوه را به دقیقی و یک دستی نمونه‌های گرانقیمت تحویل دهند .

آیا آسیاب برقی بهتر است یا دستی؟

شما باید آسیاب برقی خریداری کنید اگر :

  1. به دنبال سرعت و راحتی در تهیه قهوه هستید .
  2. با پرداخت هزینه تقریبا بیش از 500 هزار مشکلی ندارید.
  3. بیشتر اسپرسو و نوشیدنی‌هایی که قهوه با درجه نرم لازم دارد تهیه می‌کنید.
  4. فضای مناسب برای جای دادن یک آسیاب برقی به اندازه‌ی یک مخلوط کن دارید.

شما بهتر است آسیاب دستی خریداری کنید اگر :

  1. توان یا علاقه به پرداخت هزینه بیش از حدود 100 هزار تومان ندارید .
  2. زمان و راحتی تهیه قهوه برای شما اهمیت چندانی ندارد.
  3. بیشتر از قهوه دمی و نوشیدنی‌هایی که با درجه آسیاب درشت‌تر تهیه می‌شوند استفاده می‌کنید.
  4. به آسیابی کوچک نیازمند هستید.
شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : آسیاب برقی,قیمت آسیاب برقی, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 169 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 18:33

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لباسشویی اسنوا و قیمت لباسشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

برند اسنوا یک برند ایرانی در زمینه تولید و عرضه انواع لوازم خانگی پرکاربرد مانند: یخچال، تلویزیون ، ماشین لباسشویی و... است. به جرات می توان گفت یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اسنوا، ماشین لباسشویی اسنوا است.

در این مقاله ما قصد داریم به بررسی بهترین مدل‌های لباسشویی اسنوا بپردازیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین لباسشویی اسنوا را با توجه به نیازهای خود خریداری کنید.

  1. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-151W

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-151W یکی از محصولات بسیار با کیفیت برند اسنوا است که دارای موتور قدرتمندی است که توانسته است ماشین لباسشویی را به دور خشک کن ۸۰۰ دور در دقیقه مجهز کند.

این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا دارای برنامه های شستشوی متفاوت و متنوعی است. همچنین این لباسشویی به قفل کودک درب مجهز شده است که موجب افزایش کارایی دستگاه می شود.

  1. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-843

ماشین لباسشویی اسنوا SWM-843 یکی از پرقدرت ترین و باکیفیت محصولات اسنوا است. این لباسشویی با بهره‌ مندی از موتور قدرتمند با سرعت 1400 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ هشت کیلوگرم می‌تواند نیاز های یک خانواده را برطرف کند.

موتور این مدل از لباسشویی اسنوا از نوع دایرکت درایو است که کمترین استهلاک را داشته و طول عمر دستگاه نیز زیاد خواهد بود. همچنین وجود این موتور باعث مصرف کمتر انرژی و عملکرد بهتر دستگاه می‌شود. این محصول به برنامه‌های متنوع شست‌وشو مجهز است که از طریق پنل تنظیم مخصوص در بالای دستگاه انتخاب می‌شوند.

  1. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-171N

ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی اسنوا مدل SWD-171N یکی از پر امکانات ترین محصولات اسنوا است. این لباسشویی دارای 9 برنامه شست‌ وشوی مختلف است که شما می توانید با توجه به نیازهای خود آن ها را انتخاب کنید.

همچنین صفحه‌ نمایش نسبتا بزرگ روی بدنه لباسشویی، امکان اعمال و مشاهده تنظیمات دستگاه را آسان‌تر کرده است. ناگفته نماند که موتور لباسشویی اسنوا SWD-171N نیز با سرعت 1000 دور در دقیقه کار می‌کند.

  1. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-571

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-571 یکی دیگر از گزینه های پرقدرت است که دارای دور خشک کن ۱۰۰۰ دور در دقیقه می باشد. این مدل از لباسشویی اسنوا دارای گنجایش هفت کیلوگرم می باشد و مجهز به متنوع ترین برنامه‌های شستشو می باشد. سیستم این ماشین لباسشویی به قفل کودک درب مجهز شده است و شما دیگر نگرانی از این جهت نخواهید داشت.

این محصول از سری هارمونی می‌باشد که قابلیت شست‌وشوی با تاخیر را نیز در خود جای داده است؛ این ویژگی می‌تواند در مواقعی مانند زمان اوج مصرف برق که بهتر است از وسایل پرمصرف استفاده نشود، به کار بیاید. کافی است زمان آغاز شست‌ وشو را تعیین کنید و با خیال راحت به سایر کارهای خود برسید .

  1. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-174F

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-174F یکی از گزینه های فوق العادع برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط به حساب می آید. این لباسشویی با هفت برنامه شست ‌وشوی مختلف می تواند نیاز های شما را برطرف کند.

موتور این مدل از لباسشویی SWD-174F با سرعت 1400 دور در دقیقه کار می‌کند و از طریق صفحه‌ نمایش نسبتا بزرگی که بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده امکان مشاهده و اعمال تنظیمات دستگاه را آسان ‌تر کرده است. محل افزودن پودر و مواد شوینده نیز در کشوی مربوطه در کنار پیچ تنظیم برنامه شست‌وشو قرار گرفته است.

موتور دایرکت درایو این لباسشویی اسنوا عمر دستگاه را افزایش و استهلاک آن را به حداقل می‌رساند. همچنین وجود این موتور باعث مصرف کمتر انرژی و عملکرد بهتر دستگاه می‌شود. امکان شست‌وشوی سریع 30 دقیقه‌ای برای مواقعی که نیاز به یک شست‌وشوی سریع دارید بسیار کاربردی است.

  1. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-151S

لباسشویی اسنوا مدل SWD-151S از دیگر محصولات پرفروش این شرکت است که مجهز شده است به موتوری با توان قدرت بالا که توانسته است دور خشک کن ۸۰۰ دور در دقیقه را مهیا سازد.

این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا دارای برنامه های شستشوی متفاوتی است ، که در حین اجرا هر یک از این برنامه‌ها می‌توانید آسوده خاطر باشید و به دیگر امور منزل رسیدگی نمایید، چرا که سیستم این ماشین لباسشویی به قفل کودک درب مجهز شده است و شما دیگر نگرانی از این جهت نخواهید داشت.

  1. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-Octa C

ماشین لباسشویی SWD-Octa C اسنوا با سرعت 1400 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ هشت کیلوگرمی می‌تواند به راحتی نیازهای شست‌وشوی لباس یک خانواده با جمعیت متوسط را برطرف کند. موتور ماشین لباسشویی SWD-Octa C از نوع دایرکت درایو بوده و استهلاک آن را به حداقل می‌رساند که در نتیجه باعث افزایش هرچه بیشتر طول آن می‌گردد.

تعداد 14 برنامه پیش‌فرض برای این مدل در نظر گرفته شده است که شامل برنامه شست‌وشوی اقتصادی برای مصرف آب کمتر، شبیه‌ساز شست‌وشوی دستی، شست‌وشوی سریع برای مواقعی که عجله دارید و… می‌شود؛ که از طریق پیچ چرخشی بالای آن قابل تنظیم است.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : ماشین لباسشویی, ماشین لباسشویی اسنوا, لباسشویی اسنوا, لوازم خانگی, انتخاب سنتر, نویسنده : سارا.ش بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 18:33

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع مخلوط کن و قیمت مخلوط کن به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

مخلوط کن ها یکی از لوازم کاربردی برای تهیه ی مواد اولیه ی پخت و پز می باشند. با توجه به اینکه مخلوط کن ها از قیمت بالایی برخوردار می باشند، بنابراین نگهداری از این دستگاه بسیار مهم است. روش های زیادی برای افزایش طول عمر مخلوط کن ها وجود دارد که شما می توانید با رعایت این نکات از مخلوط کن سال های سال استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی نکات مهم برای جلوگیری از خراب شدن مخلوط کن ها بپردازیم.

چه مواد غذایی را نباید در مخلوط کن بریزیم؟

۱. مواد غذایی چسبناک

مواد غذایی چسبناک یکی از بد ترین گزینه هایی است که برای مخلوط کردن آن می توانید از مخلوط کن ها استفاده کنید. در صورتی که مواد عذایی بیش از حد متراکم باشند و یا حالتی چسبناک داشته باشند، به مخلوط کن فشار زیادی وارد می کند و باعث گرم شدن موتور مخلوط کن می شود و در نهایت موجب سوختن موتور دستگاه می شود.

با توجه به این موضوع باید گفت استفاده از مخلوط کن برای تهیه ی انواع پوره، کاری به شدت اشتباه است که در مدت زمان کمی موجب آسیب جدی به مواد غذایی می شود. بهتر است برای تهیه انواع پوره به جای اینکه از مخلوط کن استفاده کنید، سعی کنید از یک میکسر ایستاده یا دستی استفاده کنید. با این کار نه تنها نتایج بهتری را دریافت خواهید کرد، بلکه تمیز کردن آن نیز برایتان راحت تر خواهد بود.

۲. مواد غذایی خشک

یکی دیگر از مواد غذایی که نباید آن را در مخلوط کن ها بریزید، مواد غذایی خشک شده مانند انواع میوه خشک و یا گوجه فرنگی خشک است. این مواد موجب کند شدن تیغه های مخلوط کن می شوند و در گاهی اوقات نیز موجب خش افتادن پارچ مخلوط کن ها می شوند.

در صورتی که قصد دارید، مواد غذایی خشک شده را در مخلوط کن مخلوط کنید، بهتر است قبل از قرار دادن آن ها در مخلوط کن آن ها را در آب یا آب میوه قرار دهید. این کار باعث می شود که مواد غذایی راحت تر ترکیب شوند و خطر آسیب دیدن دستگاه کاهش یابد.

۳. مواد غذایی سخت و منجمد

همانطور که در مورد قبلی گفته شد به طور کلی ترکیب هر مواد غذایی که بیش از حد سخت است می تواند آسیب زیادی به مخلوط کن ها وارد کند. شایع ترین مشکلات زمانی رخ می دهد که تلاش می کنید غذاهای فوق العاده سخت را مانند ادویه جات یا مواد یخ زده با هم ترکیب کنید. این مواد غذایی سخت شامل این موارد می باشد:

  • میوه یخ زده
  • سبزیجات منجمد
  • مکعب یخ زده
  • ادویه جات و ترشی جات
  • دانه های قهوه

راه حل: برای اینکه شما بتوانید انواع اسموتی ها را با انواع میوه ی منجمد تهیه کنید می توانید میوه ها و سبزیجات یخ زده را نیمه گرم کنید. همچنین برای دستورالعمل هایی که به یخ نیاز دارند، سعی کنید از یخ خرد شده یا مکعب های کوچک استفاده کنید تا جایگزین مکعب های بزرگتر شوند. خرد کردن این مواد در مخلوط کن بسیار ساده تر خواهد بود.

۴. مواد غذایی فیبری

مواد فیبری یکی دیگر از ممنوعیاتی است که در رابطه با استفاده از مخلوط کن ها وجود دارد. مواد غذایی سرشار از فیبر می توانند برای مخلوط کن ها نسبتا سنگین باشند. کلم بروکلی یکی از بدترین مواد غذایی است که شما می توانید آن را در مخلوط کن بریزید. برای اینکه بتوانید کلم بروکلی را در مخلوط کن بریزید بهتر است آن را ابتدا بخارپز و یا آب پز کنید.

۵. مایعات داغ

یکی دیگر از مواردی که به هیچ وجه نباید در مخلوط کن ها بریزید، مایعات گرم و انواع سوپ های گرم است. با ریختن مایعات داغ در پارچ مخلوط کن بخار ایجاد می شود که ممکن است این بخار موجب ایجاد فشار به درب مخلوط کن شود و مواد به بیرون بپاشند. حتی اگر درب آن باقی مانده باشد، ممکن است هنگام برداشتن درب در معرض سوختگی قرار بگیرید.

همچنین گاهی اوقات در مخلوط کن ها ممکن است گرمای بیش از حد آن را از بین ببرد و تیغه های داخل آن را ضعیف کند. این کار کیفیت آن را کمتر خواهد کرد و در نهایت باید آن را زودتر از حد انتظار عوض کنید.

۶. قاشق و سایر ظروف

قاشق، چنگال، چاقو و یا هر وسیله دیگری که ممکن است برای فشار وارد کردن به مواد غذایی از آن استفاده کنید می توانند در خراب شدن تیغه های مخلوط کن اثرگذار باشند. این کار نه تنها باعث آسیب رساندن به مخلوط کن و پرت شدن غذا به اطراف می شود، بلکه ممکن است برای شما نیز خطرناک باشد.

امن ترین راه این است که مخلوط کن را خاموش کنید و پارچ را از پایه بردارید. سپس از قاشق یا سایر ظروف خود استفاده کنید تا مواد را فشار دهید. پارچ را سر جای خود قرار دهید و دوباره آن را روشن کنید. اطمینان حاصل کنید که ظروف و مهمتر از همه، دستان شما امن هستند. قبل از اینکه مخلوط کن را روشن کنید، درب آن را بگذارید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : مخلوط کن, خرید مخلوط کن, قیمت مخلوط کن, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 562 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 15:33

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع لباسشویی اسنوا و قیمت لباسشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی های اسنوا از با کیفیت ترین و پر امکانات ترین لباسشویی های بازار می باشند. یکی از محصولات بسیار با کیفیت این برند، ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84518 مدل OCTA PLUS است. این مدل از لباسشویی اسنوا دارای طراحی بسیار جذابی می باشد. درب این لباسشویی از راست به چپ و تا زاویه 120 درجه باز می شود.همچنین درب دستگاه مجهز به قفل کششی می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی سایر ویژگی های ماشین لباسشویی اسنوا بپردازیم.

  • موتور دایرکت درایو Direct Drive

یکی از ویژگی های فوق العاده این ماشین لباسشویی، موتور دایرکت درایو آن است. این نوع موتور به دلیل کاهش قطعات مکانیکی سرو صدای کمتری در حین کار تولید می کند و طول عمر بیشتری نیز دارد. لازم به ذکر است که این نوع موتور میزان مصرف انرژی را کاهش می دهد.

  • مصرف انرژی پایین لباسشویی اسنوا

با وجود موتور با کیفیتی که این دستگاه دارد، دارا بودن رتبه مصرف انرژی A+++ یکی دیگر از دلایل محبوبیت این دستگاه شده است.

  • درام الماسه Diamond Drum

یکی دیگراز ویژگی های این لباسشویی اسنوا ، تکنولوژی به کار رفته در دیگ آن است. تکنولوژی به کار رفته درام الماسه دیگ نوعی فناوری است که به واسطه نوع طراحی آن کاربر می تواند نازک ترین البسه را با خیال راحت برای شستشو وارد لباسشویی کند.

  • فناوری ضد باکتری نانو سیلور Nano silver

یکی از مسائل بسیار مهم در رابطه با تکنولوژی های به کار رفته شده در فرایند ساخت این محصول، فناوری نانوسیلور است. به کمک این تکنولوژی میکروب ها در چرخه شستشو از بین رفته و همچنین مانع از همراه شدن بوی بد با لباس ها می شود.

  • سیستم عیب یابی خودکار Smart Check

سیستم عیب یابی خودکار یکی از امکانات بسیار کاربردی مورد استفاده قرار گرفته در این مدل از لباسشویی اسنوا است که می توان به کمک آن هرگونه اختلال کارکرد لباسشویی را به راحتی شناسایی و برطرف کرد.

  • سیستم آبکشی شرعی

ماشین لباسشویی 8کیلویی اسنوا مدل SWM-84518 دارای سیستم آبکشی شرعی است که به کمک این سیستم لباس ها را در جریان سیال آب کُر قرار می دهد.

  • سیستم تمیز کننده خودکار Self-clean

این سیستم نیاز به تمیز کردن دستی دوره ای دستگاه را از بین می برد. در پایان کار کاربر با راه اندازی این سیستم دستگاه را وادار می کند که آب با دما و فشار بالا را داخل درام ماشین لباسشویی به جریان انداخته و در مدت کوتاهی آن را تمیز می کند.

  • سیستم ضد چروک Anti-Crease

از ویژگی های بسیار مهم ماشین لباسشویی 8کیلویی اسنوا مدل SWM-84518 سیستم ضد چروک و اتو کشی آسان آن است. با فعال شدن این سیستم دستگاه با گرمای بالاتر و چرخش متوالی از چین و چروک البسه در اثر انباشته شدن بر روی هم به مدت طولانی جلوگیری می کند.

  • ایمنی دستگاه

قفل کودک تعبیه شده در این ماشین لباسشویی از فرزندانتان در مقابل خطرات احتمالی جلوگیری خواهد کرد. البته گفتنی است که این محافظت می تواند دو طرفه باشد یا به عبارت دیگر مانع از آسیب رسیدن به دستگاه توسط کودکان بازیگوش گردد.

  • خدمات پس از فروش After Sales Service

برند اسنوا آن قدر از کیفیت ماشین لباسشویی خود مطمئن است که قطعات دستگاه را به مدت 24 ماه و موتور آن را 124 ماه گارانتی کرده است.

  • برنامه های شستشو Washing Program

ماشین لباسشویی 8کیلویی اسنوا مدل SWM-84518 دارای 14 برنامه شستشو می باشد که کاربر می تواند با توجه به نوع البسه برنامه متناسب با آن را انتخاب کند. این موضوع از آسیب رسیدن به الیاف لباس جلوگیری می کند.

معرفی برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی 8کیلویی اسنوا مدل SWM-84518:

  • برنامه شستشوی اقتصادی Super Eco

برنامه شستشوی اقتصادی ماشین لباسشویی 8کیلویی اسنوا مدل SWM-84518 لباس ها را در مدت زمان بیشتری ولی با مصرف انرژی و آب کمتر شستشو خواهد کرد.

  • برنامه شستشوی سریع Quick wash

اگر عجله دارید این برنامه ی شستشو یک شرایط ایده آل برای شما ایجاد می کند. شما با انتخاب این برنامه البسه در 15 دقیقه با همان کیفیت شستشوی معمولی شسته می شود.

  • برنامه شستشوی لباس های تیره Dark Wash

با انتخاب این برنامه لباس های تیره بدون آسیب و از بین رفتن کیفیت رنگ آن شسته می شود. در واقع دمای آب تا حدی گرم می شود که رنگ مشکی لباس به قرمزی مبدل نشود.

  • برنامه شستشوی لباس کودک Baby Care

یکی دیگر از برنامه های کاربردی شستشوی ماشین لباسشویی اسنوا برنامه شستشوی البسه کودکان است. در این برنامه لباس ها با دمای بالا شسته می شوند که هم آلودگی های احتمالی را از بین می برد و همچنین مانع از ماندن اثرات پودر یا مایع لباسشویی بر روی لباس کودک می شود زیرا اثرات شیمایی این مواد می تواند به پوست حساس کودک آسیب جدی وارد نماید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : ماشین لباسشویی, ماشین لباسشویی اسنوا, لباسشویی اسنوا, لوازم خانگی, انتخاب سنتر, نویسنده : سارا.ش بازدید : 190 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 15:32

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با همزن و قیمت همزن به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

یکی از وسایل بسیار کاربردی برای تهیه ی انواع کیک و شیرینی، همزن های برقی می باشند. به طور کلی همزن های برقی در دو نوع دستی و پایه دار در بازار موجود می باشند که از هر کدام از آن ها می توان در تهیه ی انواع خمیر نان و کیک و شیرینی، بستنی، زدن تخم مرغ، مخلوط کردن آرد و کره و هم زدن خامه و ... بهره برد.

انواع همزن های برقی و کاربردهای آن:

  1. همزن دستی: 

همزن های دستی نوعی از همزن برقی می باشند که برای کار با آن همزن را باید به دست بگیرید. این مدل از همزن معمولاً دو تیغه برای هم زدن و یک موتور کوچک دارد. از همزن برقی های دستی معمولا برای کارهای سبک مانند هم زدن سفیده تخم مرغ یا خامه استفاده می شود. همچنین قیمت همزن دستی بسیار پایین تر از همزن های پایه دار است.

  1. همزن پایه دار

همزن پایه دار یکی از پر طرفدار ترین مدل های همزن است که از آن برای آشپزی های حرفه ای تر می توان بهره برد. هم زدن مواد غذایی در همزن های پایه دار بسیار آسان است و شما تنها باید مواد غذایی را در کاسه مخصوص همزن ریخته و دکمه استارت دستگاه را بزنید.

 

روش کار با همزن برقی:

بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که هرگز کارکرد  همزن برقی را با مخلوط کن اشتباه نگیرید. همزن برقی با سرعت خیلی پایین تر از مخلوط کن مواد غذایی مورد نیاز را با سرعت های متفاوت هم می زند و هیچ تیغه ای هم برای بریدن یا خرد کردن مواد غذایی ندارد.

در خرید همزن های برقی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • سرعت همزن

در انتخاب همزن های مختلف لازم است که به سرعت آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. همزن هایی که پنج سرعت یا بیشتر دارند کمک می کنند کنترل بیشتری روی ماده غذایی که مخلوط می کنید داشته باشید و آن کار را بهتر و راحت تر انجام دهید.

  • سروصدای همزن در هنگام کار

توجه داشته باشید همزنی را انتخاب کنید که خیلی سروصدا نداشته باشد و البته ایده آل این است که دستگاهی را پیدا کنید که بی صدا کار کند. اما از آنجایی که انواع بی صدا عملا وجود ندارد پس بهتر است آن مدلی را که سر و صدای کمتری تولید می کند را مد نظر داشته باشید.

  • وزن همزن برقی دستی

اگر به دنبال همزن دستی هستید توجه داشته باشید که وزن آن از یک کیلو بیشتر نباشد و البته وزن آن متعادل پخش شده باشد و وقتی آن را در ماده غذایی فرومی برید یکنواخت کار کند. در انتخاب همزن های دستی ، ههرچه وزن آن متعادل تر و سبک تر باشد ، در هنگام کار با آن راحت تر خواهید بود.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : همزن, خرید همزن, قیمت همزن, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 193 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 14:08

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با یخچال اسنوا و قیمت یخچال اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

یکی از محصولات پرفروش برند محبوب اسنوا، یخچال های اسنوا می باشد. یکی از مزایای یخچال های اسنوا، قابلیت عیب یابی هوشمند آن است که به وسیله ی نمایشگر بر روی یخچال می توان آن را عیب یابی و هرچه سریع تر مشکل را برطرف کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی روش های آسان برای عیب یابی یخچال های اسنوا بپردازیم.

نکات مهم در رابطه با عیب یابی یخچال فریزر‌‌‌ دوقلو اسنوا:

  • از قرار دادن یخچال فریزر اسنوا در مجاورت با وسایل تولید کننده گرما بپرهیزید. زیرا این کار موجب کاهش طول عمر یخچال اسنوا می شود. 
  • در ابتدای کار یخچال اسنوا بهتر است چند ساعتی را در حالی که یخچال کاملا خالی است، یخچال را به برق بزنید و سپس مواد غذایی را در یخچال بچینید.
  • در زمان راه اندازی یخچال های اسنوا حتما از چرخش هوا در اطراف موتور یخچال اطمینان حاصل کنید. علی الخصوص در طراحی کابینت‌های منزل خود حتما چند سانتیمتر فضای خالی برای اطراف یخچال در نظر بگیرید.
  • برا‌‌ی پاکسازی یخچال آن را خالی کرده و اجازه دهید 24 ساعت یخچال خاموش بماند.

روش عیب یابی قسمت های مختلف یخچال فریزر دوقلو اسنوا :

ممکن است شناخت بخش‌های مختلف یخچال شما را در عیب یابی یخچال فریزر اسنوا بسیار یاری نماید.

  • کاپیلاری تیوب یا لوله مویین یا مویی: وظیفه اصلی را در چرخه سرمایش یخچال دارد که موجب افت فشارخنک کننده می‌شود که نتیجه آن به نقطه جوش رسیدن گاز فرئون است.
  • کمپرسور یخچال اسنوا: وظیفه کمپرسور گردش گاز فرئون داخل کانال‌های اوپراتور یخچال است. نتیجه این گردش گاز هم به خنک شدن یخچال و هم خنک شدن گاز درون کانال می‌انجامد.
  • کندانسور یا خنک کننده یا مبرد یخچال اسنوا: کمپرسور بعد از دقایقی که از کارکرد گرم می‌شود. وظیفه کندانسور خنک کردن گاز فرئون خارج شده از کمپرسور است. با این کار دمای کمپرسور نیز پایین می‌آید.

معرفی علل ایجاد ارور در یخچال فریزر دوقلو اسنوا:

  • ارور F1: خنک نشدن اواپراتور یخچال فریزر دوقلو اسنوا
  • ارور F2: خراب شدن سنسور فریزر اسنوا
  • ارور F3: خراب شدن سنسور یخچال اسنوا
  • ارور F4: خراب شدن سنسور اواپراتور فریزر اسنوا
  • ارور F5: خراب شدن سنسور اواپراتور یخچال اسنوا
  • ارور F6: خراب شدن سنسور محیطی یخچال اسنوا
  • ارور F7: خرابی فن فریزر اسنوا
  • ارور F8: خرابی فن یخچال اسنوا
  • ارور F9: خرابی هیتر فریزر
  • ارور FA: خرابی هیتر یخچال
  • ارور FB: آسیب دیدن IC یخچال
شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : یخچال, یخچال اسنوا, یخچال فریزر دوقلو اسنوا, اسنوا, انتخاب سنتر, لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 125 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 17:53

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع مخلوط کن و قیمت مخلوط کن به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

همه ی ما برای تهیه ی انواع آب میوه و نوشیدنی ها از مخلوط کن ها استفاده می کنیم و می دانیم مخلوط کن یکی از لوازم بسیار مهمی است که باید در هر آشپزخانه باشد. با توجه به بالا بودن قیمت مخلوط کن ها، خرید مخلوط کن یکی از مواردی است که باید در آن دقت بالایی به خرج داد. در ادامه با ما همراه باشید تا موارد مهم را در خرید مخلوط کن را برای شما بیان کنیم.

  1. توجه به قیمت مخلوط کن

یکی از مهم ترین مواردی که در خرید مخلوط کن باید به آن توجه کنیم، توجه به قیمت مخلوط کن است. شما باید حتما پیش از خرید مخلوط کن بودجه ای برای خودتان مشخص کنید و با توجه به آن گزینه ها را برروی میز بچینید.

  1. توجه به توان مخلوط کن

همانطور که می دانید در لوازم برقی، توان دستگاه بر حسب وات نشان داده می‌شود که این یکا نشان دهنده ی قدرت موتور است. توجه داشته باشید که هرچقدر توان موتور مخلوط کن خریداری شده بیشتر باشد، دستگاه شما قوی تر است و می تواند انواع مواد غذایی را در کمترین زمان و به راحتی مخلوط کند.

  1. اهمیت به حجم و ظرفیت مخلوط کن

این موضوع بسیار مهم است که قبل از خرید مخلوط کن باید به کاربرد دستگاه در منزل توجه کنید. مثلا در صورتی که در خانواده پرجمعیتی زندگی می کنید، باید دستگاهی با ظرفیت بالا خریداری کنید. در نهایت باید گفت که تنها در نظر گرفتن تعداد اعضای خانواده برای انتخاب ظرفیت پارچ کافی نیست و بهتر است دستگاهی با ظرفیت بالا برای سایر موارد تهیه کنید.

  1. توجه به جنس پارچ مخلوط کن

پارچ مخلوط کن یکی از اصلی ترین قطعات در مخلوط کن ها می باشد که معمولاً در دو جنس پلاستیک شفاف و شیشه‌ ای تولید می ‌شود. هر یک از این متریال دارای مزایا و معایبی برخوردار می باشد. در رابطه با پارچ‌ های پلاستیکی باید گفت که این نوع پارچ ها دارای وزن سبک ‌تری نسبت به نوع شیشه‌ ای می باشند و همچنین از مقاومت بالایی در برابر انواع ضربه و … برخوردار می باشند. یکی از معایب برجسته ی پارچ های پلاستیکی، تغییر رنگ آن ها بر اثر استفاده مکرر است.

پارچ‌های شیشه ‌ای یکی دیگر از گزینه هایی است که تغییر رنگ نمی ‌دهد و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.یکی از ایرادات عمده این پارچ ها، وزن سنگین آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها است. البته در زمان خرید پارچ مخلوط کن باید دقت داشته باشید که شیشه از جنس پیرکس است یا معمولی. شیشه‌های معمولی ممکن است در اثر گرم و سرد شدن ترک بخورند بشکنند. برای خرید مخلوط کن بهتر است این ویژگی‌ها در مورد پارچ آن کنار هم قرار دهید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

  1. اهمیت به وزن مخلوط کن

باتوجه به کاربرد زیادی که مخلوط کن ها دارند، برای هر بار استفاده از آن ها باید از کابینت خارج و سپس مجدداً درون آن قرار داده شود. بنابراین مخلوط کن ها نباید وزن سنگین و غیرقابل ‌تحملی داشته باشند.

  1. بررسی جنس بدنه مخلوط کن

جنس بدنه این مدل از مخلوط کن معمولاً به دو صورت پلاستیکی و استیل است. بدنه‌های پلاستیکی سبک هستند. اما به‌اندازه استیل در برابر ضربه و آسیب مقاوم نیستند. همچنین اگر رنگ پلاستیک بکار رفته در مخلوط کن سفید باشد، پس از گذشت چند سال این رنگ به زردی می‌زند. به همین علت است که اغلب برای خرید مخلوط کن، رنگ نقره‌ای یا سیلور پیشنهاد می‌شود. این رنگ زیبایی بیشتری دارد و دوام آن هم بیشتر است.

  1. توجه به جنس تیغه مخلوط کن

جنس تیغه یکی دیگر از فاکتورهای مهمی است که باید در هنگام خرید مخلوط کن باید به آن توجه کنیم. علی الخصوص اگر از آن دسته افرادی هستید که از مخلوط کن برای خرد کردن، اجسام سخت یا یخ استفاده می‌کنید. معمولاً در مورد تیغه مخلوط کن، جنس استیل ضد زنگ انتخاب مناسبی است.

  1. اهمیت سوییچ ایمنی مخلوط کن

همان‌طور که می‌دانید ایمنی دستگاه یکی از دیگر عواملی است که در هنگام خرید مخلوط باید موردبررسی قرار بگیرد. مخلوط کن هایی که مجهز به سوییچ ایمنی هستند تا زمانی که قطعات مختلف دستگاه به ‌طور صحیح بر روی یک دیگر سوار نشده ‌اند، روشن نمی‌شوند.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : مخلوط کن, خرید مخلوط کن, قیمت مخلوط کن, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 223 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 15:09

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره قيمت مخلوط كن و خريد مخلوط كن به فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر مراجعه كنيد.

مخلوط كن ها يكي از لوازم بسيار كاربردي براي تهيه ي غذا در آشپرخانه مي باشد. از كاربرد هاي اين دستگاه مي‌ توان به مواردي همچون: تهيه انواع نوشيدني، معجون، سس، غذاي كودك و حتي خرد كردن انواع سبزي جات و ميوه‌ها اشاره نمود. در اين مقاله با ما همراه باشيد تا به بررسي كاربردهاي اجزاي تشكيل دهنده و موارد موثر بر قيمت مخلوط كن بپردازيم.

  1. پارچ مخلوط كن

پارچ مخلوط كن يكي از مهم ترين قسمت هاي مخلوط كن به حساب مي آيد. اكثر كمپاني هاي توليد كننده پارچ مخلوط كن را از پلاستيك يا شيشه توليد مي كنند.معمولا پارچ ‌هاي پلاستيك به نسبت پارچ‌ هاي شيشه‌ اي سبك تر و مقاوم تر مي باشند و اكثر برندها در توليد مخلوط كن ها از اين جنس پارچ ها استفاده مي كنند.

  1. قفل ايمني مخلوط كن

يكي از موارد مهمي كه در مخلوط كن هاي استاندارد بايد وجود داشته باشد، قفل ايمني مي باشد. به طور كلي يك مخلوط كن ايمن بايد تنها در زماني كه تمامي قطعات بر سر جاي خود قرارگرفته اند، روشن شود.

  1. فيلتر مخلوط كن

فيلتر مخلوط كن يكي از قطعاتي است كه به درست شدن يك آبميوه بدون تفاله و دانه به شما كمك مي كند.

  1. شير تخليه

شير تخليه يكي از موارد كمك كننده اي است كه به خارج شدن مواد مخلوط شده بدون اينكه بخواهيد پارچ را از مخلوط كن جدا كنيد، كمك مي كند.

  1. دريچه روي درب

معمولا در مخلوط كن‌هاي جديدي كه وارد بازار شده اند قسمت درب دستگاه به حالت دوتكه طراحي مي شود تا در صورتي كه فرد قصد اضافه كردن چيزي را در حين عمليات داشته باشد، بتواند اين كار را به راحتي انجام دهد.

  1. تيغه مخلوط كن

در مجموع و به طور كلي دوام و كيفيت مخلوط كن شما تا حد زيادي به جنس تيغه آن بستگي دارد. در صورتي كه تيغه هاي استيل ضد زنگ در مخلوط كن كه به مرور زمان كند نشود و دچار خوردگي نشود مي تواند بهترين انتخاب باشد.

  1. صفحه تنظيمات دستگاه

اين صفحه تنظيمات (دكمه‌ها) لمسي باشد يا برجسته. اينكه صفحه تنظيمات لمسي باشد زيبايي و امكان تميز كردن راحت‌تري را به شما مي‌دهد درست است ولي بعضي افراد با كار كردن اين مدل مشكل دارند و گيج مي‌شوند. اگر با اين صفحه تنظيمات عادت كنيد همان‌طور كه اشاره شد تميز كردنش آسان‌تر است.

در مدل دكمه‌هاي برجسته اگر چه به دليل برجسته بودن تميز كردن كمي دشوارتر است ولي از منظر قيمت به‌صرفه‌تر به نظر مي‌رسند. انتخاب كدام به خودتان بستگي دارد.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : مخلوط کن, خرید مخلوط کن, قیمت مخلوط کن, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 15:54

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ماشین ظرفشویی اسنوا و قیمت ظرفشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

ماشین ظرفشویی ها به واسطه ی مزایای زیادی که دارند توانسته اند به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کنند. از دلایل محبوبیت بالای استفاده از ماشین ظرفشویی ها، می توان به دلایلی همچون صرفه‌جویی در مصرف آب، برق و مخصوصا وقت افراد، در خانواده‌های ایرانی اشاره کرد. همانطور که می دانید در بازار برندهای زیاد داخلی و خارجی ماشین ظرفشویی وجود دارد که هرکدام از این برندها محصولات خود را با ویژگی‌های متفاوتی عرضه کرده اند.

برند اسنوا یکی  از برندهای ایرانی محبوب و اصیل است. یکی از محصولات بسیار با کیفیت برند اسنوا، ماشین ظرفشویی های این برند است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی ماشین ظرفشویی های اسنوا بپردازیم.

خصوصیات ماشین ظرفشویی های اسنوا:

اکثر ماشین ظرفشویی های اسنوا  از کم مصرف ترین ماشین ظرفشویی های بازار به حساب می آیند.  همچنین ماشین ظرفشویی های اسنوا دارای 3 سبد برای قرار گرفتن ظرف ها است که یک سبد مخصوص قرار دادن قاشق و چنگال و کارد برای شستشو است و دو سبد دیگر از جنس استیل ضد زنگ هستند و یکی از سبدها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است که با این قابلیت میتوان قابلمه و ظروف بزرگ را داخل این ماشین شستشو داد.

بررسی برنامه های شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی های اسنوا:

 ماشین ظرفشویی های اسنوا دارای برنامه‌های مختلف شستشو است که این برنامه‌ها شامل برنامه شستشوی سریع، شستشو خودکار، برنامه شستشو ظریف، برنامه شستشو پر قدرت، برنامه شستشو اقتصادی، برنامه شستشو نیم شور می‌باشد‌.

برنامه شستشو مخصوص ظروف  کثیف و چرب این برنامه در ماشین ظرفشویی اسنوا به گونه ای طراحی شده است که ظروف بسیار کثیف را با فشار بیشتر و سیستم پخش مواد شوینده به صورت پرتابی، چربی های سخت را پاک کرده و اثری از آن را بر روی ظروف باقی نمی ماند.

برنامه شستشوی نیم شور این لباسشویی برای اوقاتی به کار می رود که مقدار ظروف برای شستشو زیاد نیست و هدف شستشن تعداد کمی از ظروف است. پنل این ماشین ظرفشویی اسنوا جلوی آن قرار دارد و شامل دکمه های تنظیم شستشو و نمایشگر LED  برای نشان دادن تنظیمات دستگاه است.

بررسی سایر ویژگی های ماشین ظرفشویی اسنوا:

  • دارای قابلیت تاخیر زمانی در برنامه شستشو از 1 تا 24 ساعت
  • دارای نمایشگر LED
  • دارای سه سبد مجزا با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • سیستم عیب یاب هوشمند
  • ظرفیت 14 نفره
  • برنامه شستشو (سریع 30 دقیقه ای – شستشوی ظرفهای بسیار چرب – شستشوی 1/2 )
  • دارای 3 کشو
  • کشو مجزا برای قاشق , چنگال , چاقو و …
  • هر کشو دارای فواره مجزا و مستقل
  • رتبه انرژی +A و مصرف فقط 16 لیتر آب در هر بار شستشو و آب کشی و خشک کردن
  • سختی گیر آب برای جلوگیری از لکه دار شدن بلور و شیشه  بعد از شستشو
  • خصوصیات عمده این مدل شامل موارد زیر می‌شود؛
  • ظرفیت 14 نفر
شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : ماشین ظرفشویی,ظرفشویی اسنوا,ماشین ظرفشویی اسنوا, انتخاب سنتر, لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 132 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 20:03

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کتری برقی و قیمت کتری برقی به انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

کتری های برقی یکی از لوازم بسیار کاربردی برای تهیه ی سریع آب جوش می باشند. در صورتی که به صورت مداوم از کتری های برقی استفاده می کنید شاید پس از مدتی شاهد اختلال در این دستگاه ها شده اید. در صورت بروز هرگونه اختلال در کتری های برقی ابتدا بهتر است تا وسیله را عیب یابی کنید و سپس به تعمیرگاه های معتبر مراجعه کنید.

چرا کتری های برقی دچار اختلال می شوند؟

یکی از دلایل ایجاد اختلال در کتری های برقی استفاد زیاد از آن ها است.با توجه به اینکه ساز و کار کتری های برقی نسبتا ساده است بنابراین دیر یا زود کتری برقی ها دچار اختلال می شوند.

 

اختلالات رایج در کتری های برقی:

 

  1. خاموش نشدن دستگاه پس از جوش آمدن

یکی از اختلالات رایج در کتری های برقی ، خاموش نشدن کتری برقی پس از به جوش آمدن آب است. علت این اختلال معمولا خراب شدن سنسور دستگاه می باشد. سنسور دستگاه با تعیین دما تعیین می کند که چه زمانی چای ساز باید خاموش و یا روشن شود.

  1. خاموش شدن دستگاه قبل از جوش آمدن

یکی دیگر از مشکلات رایج در چای ساز های برقی، خاموش شدن دستگاه پیش از جوش آمدن دستگاه است. این اختلال باز هم به سنسور دستگاه بر می گردد و باید تعویض شود.

 

  1. روشن نشدن دستگاه

اینکه کتری برقی شما به هیچ وجه روشن نمی شود می تواند دلایل زیادی داشته باشد. ساده ترین دلیل روشن نشدن دستگاه از کار افتادن دکمه خاموش و روشن دستگاه است. اما علاوه بر آن قطع شدن سیم اتصال، خراب شدن برد الکترونیک دستگاه و یا آسیب دیدن قطعه ای خاص نیز می تواند از دیگر دلایل آن باشد.

 

  1. داغ نشدن دستگاه

همانطور که می دانید المنت ها در کتری های برقی  وظیفه ی داغ شدن دستگاه و جوش آمدن آب را بر عهده دارند. المنت ها لوازم هستند که به علت دارا بودن مقاومت بالا در برابر جریان برق، انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می کنند. اگر اختلالی در این سیستم مقاومی پیش آید، باعث می شود تا المنت ها از مدار خارج شوند و در نتیجه حرارتی تولید نشود. این مشکل به سادگی با تعویض المنت ها و یا چک کردن اتصالات آن برطرف می شود.

 

  1. خراب شدن دکمه ها

یکی از دلایل اصلی خراب شدن دستگاه های کتری برقی به خراب شدن دکمه های آن باز می گردد. دکمه ها به مرور زمان و در اثر استفاده مداوم فرسوده می شوند؛ اما تنها استفاده مداوم نیست، بلکه نشت بخار آب در مدار و یا روشن ماندن و گرم شدن دستگاه به مدت طولانی نیز می تواند به عملکرد دکمه ها آسیب برساند.برای رفع این مشکل تعمیرکاران بایستی چای ساز را باز کرده و دکمه ها و مسیر اتصالات آنها را به دقت بررسی نمایند.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : کتری برقی, خرید کتری برقی, قیمت کتری برقی, انتخاب سنتر, نویسنده : سارا.ش بازدید : 325 تاريخ : چهارشنبه 8 تير 1401 ساعت: 19:06

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی ماشین لباسشویی اسنوا و قیمت لباسشویی اسنوا به انتخاب سنتر مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی‌ها یکی از لوازم خانگی هستند که زندگی همه ی ما را تحت تاثیر قرار دادند و موجب آسان تر شدن زندگی ما شدند.  با گذشت زمان به ماشین لباسشویی ها قابلیت های جدیدی مانند: آبکشی شرعی، شستشوی روزانه و… . اشاره شد. یکی از برندهایی که توانست در طی چند سال اخیر لباسشویی های بسیار با کیفیتی را ارائه کند، برند اسنوا است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کلی ماشین لباسشویی های اسنوا بپردازیم.

معرفی انواع ماشین لباسشویی اسنوا:

  • ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی
  • ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش

ماشین لباسشویی های اسنوا چه خصوصیاتی دارند؟

  1. صرفه جویی در انرژی با ماشین لباسشویی های اسنوا

تفاوتی ندارد چه مدل از لباسشویی های اسنوا را انتخاب کنید درهرحال شما با خرید ماشین لباسشویی های اسنوا یک ماشین لباسشویی کم‌ مصرف انتخاب کرده اید. طبق آمار ماشین‌های لباسشویی اسنوا از ۳۵ تا ۴۹ درصد درمصرف انرژی صرفه ‌جویی می‌کنند.

  1. با لباسشویی های اسنوا به چهارده، پانزده روش متنوع لباس‌هایتان را بشویید.

یکی از لباسشویی هایی که متنوع ترین برنامه های شستشو را دارد، ماشین لباسشویی اسنوا می باشد. ماشین  لباسشویی‌های اسنوا مناسب شستشوی اکثر لباس ها است.

  1. بهره مندی از تکنولوژی نانوسیلور

کمپانی اسنوا از برترین تکنولوژی ها در محصولات خود استفاده کرده اند. یکی از تکنولوژی های بسیار کاربردی در لباسشویی‌های اسنوا، تکنولوژی نانو سیلور است.یون های نقره استفاده شده در این تکنولوژی، در محفظه ‌ی ماشین و هنگام شستشو قابلیت از بین بردن ۶۵۰ نوع از میکروب، قارچ، باکتری، ویروس و… را دارند.

  1. بهره مندی از سامانه‌ عیب ‌یاب خودکار

گاهی اوقات به دلایل گوناگونی ماشین لباسشویی اسنوا با مشکلاتی مواجه می شود که به کمک سامانه عیب یاب خودکار این مشکل به راحتی شناسایی و برطرف می شود.

  1. سیستم شست ‌وشوی سریع

ماشین لباسشویی های سری واش این واش و هارمونی اسنوا می توانند لباس‌های روزانه را  درعرض ۱۴ تا ۱۹ دقیقه بشویند.  

  1. سیستم شروع شستشو با تاخیر اسنوا کمک می‌کند حتی وقتی که خانه نیستید لباس‌ها را بشویید.

نصف بیشتر روز را خانه نیستید و برای کارهای روزمره همیشه وقت کم می‌آورید؟ شستن لباس‌ها را از این به‌بعد از لیست کارهای عقب مانده خارج کنید. کافی است به ماشین لباسشویی برنامه بدهید تا به‌محض رسیدن به خانه لباس‌ها را تمیز و ترگل ورگل تحویل ‌تان بدهد.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : لباسشویی اسنوا, ماشین لباسشویی اسنوا, قیمت لباسشویی اسنوا, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 225 تاريخ : چهارشنبه 8 تير 1401 ساعت: 19:01

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید چای ساز و قیمت چای ساز به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

چای سازها در حال حاضر یکی از اجزای مهم در آشپزخانه ها به حساب می آید. با وجود مدل های بسیار متنوع و متنوع ترین قیمت چای ساز، بسیاری از افراد بازهم تهیه ی چای در سماورهای گازی را ترجیح می دهند. با این وجود بازهم نمیتوانیم نقش اساسی چای سازها را در آشپزخانه نادیده بگیریم. قطعا برای همه ی ما پیش آمده که خواب مانده باشیم و برای رفتن به سرکار عجله داشته باشیم. در چنین شرایطی است که چای سازها به کار می آیند و می توانند یک چای خوش طعم و خوش رنگ را در کمترین زمان تهیه کند. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی فواید استفاده از چای سازها بپردازیم.

  1. سرعت بالای چای ساز در تهیه ی چای

یکی از برجسته ترین مزایای چای سازها نسبت به سماور و یا کتری، سرعت بالای آن است. به طور کلی چای ساز‌ها و کتری برقی ها بسیار سریع تر از سماورهای گازی آب را به جوش ‌می‌آورند. قطعا زمان‌هایی که عجله دارید نمی‌توانید به راحتی از نقش کلیدی که این وسایل مدرن برقی برایتان به ارمغان می آوردند بگذرید .

  1. نسوختن چای در چای ساز

برای همه ی ما تجربه ی سوختن کتری روگازی پیش آمده و می دانیم این موضوع یکی از ناهنجار ترین اتفاقات ممکن است. خوشبختانه این مشکل با وجود چای ساز ها حل شده و با خیال راحت شما می توانید چای را در آن تهیه کنید.

  1. امنیت بالای کار با چای ساز

سماورهای گازی بر روی حرارت خیلی داغ ‌می‌شوند و کار با این وسایل در چنین شرایطی بسیار مشکل است. در برخی از انواع بدون شیر آن‌ها نیز هنگام ریختن آب جوش حتما اصابت گرمای حاصل از آن را بر پوست خود حس خواهید کرد. اما خوشبختانه چای سازها امنیت بالایی دارند و شما می توانید به راحتی با آن ها کار کنید.

 

  1. قابلیت تنظیم دما در چای ساز

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دم کشیدن فنجان چای و یا قهوه برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است، باید بگویم دما کلید موفقیت شماست. به عنوان مثال اگر ‌می‌خواهید قهوه فرانسه درست کنید باید دما را روی ۱۹۵ درجه فارنهایت تنظیم کنید که دمایی کمتر از نقطه جوش آب است. در حالی که چای سبز به دمایی پایین تر نیاز دارد. چای ژاپنی و چای‌های بهاره نیز ۱۶۰ تا ۱۷۰ درجه فارنهایت دما نیاز دارند و چای سبز ژاپنی به دمایی در حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ درجه نیاز دارد.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : چای ساز, خرید چای ساز, قیمت چای ساز, انتخاب سنتر, نویسنده : سارا.ش بازدید : 175 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 16:06